Banneri

Banneri

torstai 6. tammikuuta 2011

Sukkailua ja etätöitä

Tervehdys kaikille! Ja mukavaa loppiaista..
Mies joutui töihin täksi päiväksi, itselläni on vapaa. Nousin aamulla kuitenkin jo aikaisin ylös ja olen tehnyt töitä itsekin, kotoa käsin. Olen kyllä ehdoton etätöiden kannattaja ja toivoisin voivani tehdä niitä mahdollisimman paljon! Kotona voi olla yöpaitasillaan ja villasukat jalassa (kuten minä tänään!). Häiriötekijätkään eivät ole niin suuria kotona, varsinkin kun on yksin kotona. Työskentely on tehokkaampaa.
Aamu alkoikin siis töiden merkeissä tietokoneen ääressä seurana hyvää teetä.


Jännitän esiintymisiä ankarasti. Ja toisaalta rakastan esiintymistä ylikaiken. Nykyisessä työssäni en pääse esiintymään tai suunnittelemaan luentoja. Onneksi kuitenkin päätyöni ohessa pystyn tekemään satunnaisia luennointeja. Nyt on tulossa toisen asteen opiskelijoille messukoulutusta. Olin viime vuonna vetämässä saman koulutuksen, joten toivon mukaan jännitys on hieman pienempää kuin viime vuonna. Kaivoin aamulla vanhat matskut esiin ja aloin työstämään uutta pakettia ensi viikon perjantaiksi, jolloin koulutus on.


Ja koska välillä täytyy pitää tauko, olen viimeistellyt yösukkani. Ne ovat tosin aika löysät, eivätkä varmasti pysy kovin hyvin jalassa yöllä. Täytyy ehkä miettiä jotain kuminauhan tapaista tuohon suulle..? Tai sitten vain jatkan vartta pidemmäksi.



Lisäksi lähipiirissämme odotetaan vauvaa. Vielä ei tiedetä sukupuolta, ja laskettuaikaikin on kesällä. Kudoin silti jo uudelle tulokkaalle sukat. Toivottavasti tuli sen kokoiset, että niitä voi käyttää sitten syksyn kylmetessä!
Olen ollut hyvin vähän tekemisissä pienten vauvojen kanssa, joten koon hahmottaminen on vaikeata. Mutta, ajan  kanssa sitten varmaan kokemustakin karttuu enemmän :D Myös nämä sukat viimeistelin tuossa taukoillessani.


Nyt aion aloittaa siivouksen. Jää viikonloppuna aikaa kaikelle muulle, kun siivoilee nyt!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti