Banneri

Banneri

perjantai 11. maaliskuuta 2011

Pienen pieni talviloma

Mies on ollut talvilomalla koko viikon. Itse jäin keskiviikkona lomailemaan. Tuntuu, että paljon on saatu aikaan näinkin lyhyellä lomalla. Keittiö on saanut taas vähän uutta ilmettä. Kuvia tulee myöhemmin.

Tänään olimme Miehen ja isäni kanssa katsastamassa Alavuden mökin talvehtimista. Ei mitään ongelmia havaittavissa. Miehellä oli kiire paistaa makkaaraa. Itseäni kiinnosti enemmän vaahtokarkkien paistaminen. Mies ei ymmärtänyt minua. Enkä minä miestä. Vaahtokarkit voittavat makkaran sata nolla.


Mökin ulkohuussin ikkunasta pidän kovasti. Mies ja isä sen tekivät, mittatilaukseni mukaan. Vessan oven päällystää piristämässä ovat anopin vanhat puutulppaanit. Kesä, tule jo!



Keittiön remontista vielä sananen. Paneelia on laitettu seinään, keittiöön ja yhteen makuuhuoneeseen samalla kertaa. Mies ja isä ovat hoitaneet kiinnityksen. Minä maalannut. Maalannut ja maalannut. Mutta lopputulokseen olen tyytyväinen.

Ennen.

Jälkeen.

Tänään meillä on Miehen kanssa eräänlainen juhlapäivä. Olemme olleet tasan kuusi vuotta yhdessä. Ja päivääkään en vaihtaisi pois <3 "Vuodet vieriä saa, toiveena mulla on jokainen niistä kanssasi taivaltaa.". Nyt nauttimaan herkkuruokaa ja elokuvaa, palaan huomenna parempien kuvien myötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti